یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

تمديد مهلت ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹

۴۸ بازديد

تمديد-مهلت-ثبت-نام-كنكور-كارداني-به-كارشناسي-99

 

 

در صورتي كه در حين و يا پس از مطالعه مطلب زير در خصوص

"تمديد مهلت ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹"

نياز به مشاوره و كسب اطلاعات بيشتري در اين زمينه يا موضوعات ديگر داريد، ميتوانيد با مركز الومشاوره تماس بگيريد. تا سوالات و ابهامات شما به طور كامل برطرف شوند

۹۰۹۹۰۷۲۹۵۸

تماس فقط از تلفن ثابت بدون كد و صفر

مشاورين ما همه روزه (حتي ايام تعطيل) از ساعت ۹ صبح الي ۱۲ شب آماده پاسخگويي به تمامي سوالات شما ميباشند

داوطلبان واجد شرايط ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹ لازم است در مهلت مقرر كه از سوي سازمان سنجش آموزش كشور اعلام مي شود ، با مراجعه به سايت ثبت نام و انتخاب رشته كنكور كارداني به كارشناسي ثبت نام خود را انجام دهند. پس از اتمام زمان اوليه ثبت نام ممكن است برخي از داوطلبان از زمان ثبت نام مطلع نبوده و يا به هر دليل موفق به ثبت نام در مهلت مقرر نشده باشند. سازمان سنجش آموزش كشور هر ساله فرصتي را تحت عنوان “مهلت مجدد و يا تمديد مهلت ثبت نام” در اختيار اين دسته از داوطلبان قرار مي دهد تا اقدامات لازم را جهت نام نويسي در كنكور كارشناسي ناپيوسته انجام دهند.

 

"داوطلبان در زمان تمديد مهلت ثبت نام كنكور كارشناسي ناپيوسته ، در صورت تمايل مي توانند فرم ثبت نام خود را ويرايش نمايند"

تمديد مهلت ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹

بر اساس اطلاعيه منتشر شدهه از سوي سازمان سنجش آموزش كشور ، يك مهلت تقريبا يك هفته اي براي ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي در نظر گرفته شده است و داوطلبان شركت در آزمون كارشناسي ناپيوسته مي بايست از تاريخ ۱۴ ارديبهشت ماه لغايت ۲۰ ارديبهشت ماه براي ثبت نام خود اقدام نمايند.

پيشنهاد ميشود اين مطلب را هم مطالعه كنيد:   زمان اعلام نتايج كنكور كارداني به كارشناسي

پس از اتمام مهلت ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي فرصت دوباره اي در اختيار داوطلبان جامانده از ثبت نام در نظر گرفته مي شود ولي هنوز اطلاعاتي از تمديد مهلت ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹ در دسترس نمي باشد ولي شما داوطلبان مي توانيد با عضويت در كانال تلگرام الومشاوره ، از زمان آن مطلع شويد.

مراحل ثبت نام

  • ورود به سايت سازمان سنجش به نشاني sanjesh.org
  • انتخاب گزينه “كارداني به كارشناسي” از منوي سمت راست
  • كليك روي گزينه “خريد كارت اعتباري”
  • پرداخت هزينه ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹ و دريافت شماره سريال كارت اعتباري
  • كليك روي لينك فعال “ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹
  • وارد كردن شماره سريال ثبت نام در كادر مربوطه
  • تكميل فرم ثبت نام و درج اطلاعات مورد درخواست
  • بارگذاري عكس داوطلب مطابق با مشخصات مندرج در دفترچه ثبت نام

 

 
 

ويرايش اطلاعات ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹

 ممكن است برخي از داوطلبان در زمان ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹ اطلاعات خود را به اشتباه در سامانه وارد كرده و يا قصد تغيير كد رشته هاي انتخابي خود را داشته باشند. در مهلت مجدد ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي مي توان با مراجعه به سايت sanjesh.org و كليك بر روي لينك“ويرايش اطلاعات ثبت نام كنكور كاردانيبه كارشناسي” ، نسبت به ويرايش ثبت نام كنكور كارشناسي ناپيوسته اقدام نمود. لازم به ذكر است براي ورود به سيستم ويرايش ، نياز به واريز هزينه ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي نمي باشد و با استفاده از شماره پرونده و كدپيگيري ثبت نام مي توان وارد سامانه شد.

پيشنهاد ميشود اين مطلب را هم مطالعه كنيد:   منابع كنكور كارداني به كارشناسي تكنولوژي پرتوشناسي

 

 
 

دفترچه اصلاحيه ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹

در زمان تمديد ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي سال گذشته دو دفترچه اصلاحيه براي ثبت نام منتشر شد كه در اين اصلاحيه ها برخي از شرايط ثبت نام و هم چنين برخي از رشته هاي دانشگاهي تغيير كرد. بنابراين توصيه مي شود در مهلت مجددي كه براي ثبت نام در نظر گرفته مي شود حتما اطلاعيه هاي سازمان سنجش را بررسي كنيد تا در صورت انتشار اصلاحيه ، از آخرين تغييرات اعمال شده مطلع گرديد.

اصلاحيه دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته كارداني به كارشناسي 

دفترچه اصلاحات آزمون دوره هاي كارداني به كارشناسي ۹۸

 

(براي دانلود دفترچه اصلاحيه ، بر روي لينك كليك كنيد)

دفترچه اصلاحات دوم آزمون دوره هاي كارداني به كارشناسي ۹۸

 

(براي دانلود دفترچه اصلاحيه ، بر روي لينك كليك كنيد)

دفترچه اصلاحات آزمون دوره هاي كارداني به كارشناسي ۹۹

 

(همزمان با انتشار دفترچه لينك فوق فعال مي شود)

سوالات متداول داوطلبان

  • آيا مهلت ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي تمديد خواهد شد ؟

در حال حاضر اطلاعيه اي مبني بر تمديد زمان ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹ منتشر نشده است اما پيش بيني مي شود همانند سال هاي گذشته اين زمان تمديد شود.

  • آيا در مهلت مجدد ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي امكان ويرايش ثبت نام نيز وجود دارد ؟

داوطلبان در زمان تمديد مهلت ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي اين فرصت را دارند كه فرم ثبت نام خود را ويرايش نمايند.

  • مهلت مجدد ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي درچه تاريخي مي باشد ؟

پيش بيني مي شود كه اواخر ارديبهشت ماه يا اوايل خرداد ماه مهلت مجدد ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي باشد.

مطالب پيشنهادي براي مطالعه

زمان انتخاب رشته كارداني به كارشناسي
نحوه انتخاب رشته كارداني به كارشناسي
ليست رشته هاي كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹
ثبت نام بدون كنكور كارداني به كارشناسي 
دفترچه ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي
زمان ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي
ليست رشته هاي بدون كنكور كارداني به كارشناسي

 

 

در صورتي كه در حين و يا پس از مطالعه مطلب زير در خصوص

"تمديد مهلت ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹"

نياز به مشاوره و كسب اطلاعات بيشتري در اين زمينه يا موضوعات ديگر داريد، ميتوانيد با مركز الومشاوره تماس بگيريد. تا سوالات و ابهامات شما به طور كامل برطرف شوند

۹۰۹۹۰۷۲۹۵۸

تماس فقط از تلفن ثابت بدون كد و صفر

مشاورين ما همه روزه (حتي ايام تعطيل) از ساعت ۹ صبح الي ۱۲ شب آماده پاسخگويي به تمامي سوالات شما ميباشند

شما مي توانيد در قسمت ديدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درميان بگذاريد … 

منبع:تمديد مهلت ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹

مهلت ثبت نام آزمون كارداني به كارشناسي - ثبت نام بدون كنكور كارداني به كارشناسي - ليست رشته هاي بدون كنكور كارداني به كارشناسي - راهنماي انتخاب رشته كنكور كارداني به كارشناسي دانشگاه آزاد - اعلام نتايج كنكور كارداني به كارشناسي  -  اعلام نتايج دوره كارداني به كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي نيمسال دوم 98 - ليست رشته هاي بدون كنكور كارداني به كارشناسي -  ثبت نام بدون كنكور كارداني به كارشناسي - زمان ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسينحوه برگزاري آزمون كارداني به كارشناسي - زمان برگزاري كنكور كارداني به كارشناسي - زمان ويرايش ثبت نام كارداني به كارشناسي - كارت ورود به جلسه كارداني به كارشناسي - ثبت نام كارداني به كارشناسي - اعلام نتايج كنكور كارداني به كارشناسي - راهنماي انتخاب رشته كنكور كارداني به كارشناسي دانشگاه آزاد -  ثبت نام بدون كنكور كارداني به كارشناسيليست رشته هاي بدون آزمون كارداني به كارشناسي -  ليست رشته هاي بدون كنكور كارداني به كارشناسي - ثبت نام و انتخاب رشته كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹ - اعتراض به نتايج كنكور كارداني به كارشناسي - زمان اعلام نتايج كنكور كارداني به كارشناسي - ليست رشته هاي بدون كنكور كارداني ناپيوسته دانشگاه آزاد - تكميل ظرفيت كنكور كارداني به كارشناسي-زمان انتخاب رشته كارداني به كارشناسي-ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي-نحوه انتخاب رشته كارداني به كارشناسي -دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹-- شرايط ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹ - ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹-سايت ثبت نام و انتخاب رشته كنكور كارداني به كارشناسي - شرايط ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي-دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته كنكور كارداني به كارشناسي-مهلت مجدد ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي-ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹-مهلت مجدد ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹-ليست رشته هاي كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹-دفترچه ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹-زمان ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹-دفترچه ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي-دفترچه ثبت نام بدون كنكور كارداني به كارشناسي- ليست رشته هاي كنكور كارداني به كارشناسيزمان ثبت نام بدون كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹مدارك ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹تمديد مهلت ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹نحوه ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹ويرايش اطلاعات ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹ثبت نام و انتخاب رشته كنكور كارداني به كارشناسينحوه ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسيهزينه ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹مدارك ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسيهزينه ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي- ليست رشته هاي بدون كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹زمان ثبت نام بدون كنكور كارداني به كارشناسي-تمديد مهلت ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي-دفترچه ثبت نام بدون كنكور كارداني به كارشناسي ۹۹-

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.